Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:11:00+01:00
Święta Wielkanocy wiążą się z żydowską Paschą. Samo słowo Pascha wywodzi się z hebr. paesah, co znaczy omijać, przejść Święto to jest wspomnieniem niewoli narodu izraelskiego w Egipcie. Wyjście z Egiptu poprzedziło rytualne spożycie baranka paschalnego. Chrześcijanie wierzą, że Chrystus, kiedy spożywał ostatnią wieczerzę paschalną, wypełnił symbole starotestamentowe i że był Barankiem Paschalnym, który dopełnił zbawczej ofiary.

2010-02-28T20:12:11+01:00
Myśle ze Tridum Paschalne jest ważne dla każdego Chrześcijanina
bo jest wspomnieniem niewoli narodu izraelskiego w Egipcie pokazuje nam śmierć naszego Jezusa Chrystusa który umarł za nas.Są to 3 dni najważniejsze w Tridum
6 2 6