Odpowiedzi

2010-02-28T20:10:35+01:00
Mieszkańcy wsi zyja bardzo spokojnie. Nie znaczy ze mieszkaja na wsi to musza być biedni, na wsi mieszkaja także bogadzi ludzie ktoży np wyprowadzaja sie z miasta na wies poto aby sie wyciszyc.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:19:12+01:00
Mieszkańcy wsi prowadzą wolny a zarazem męczący tryb życia.Muszą wstawać wcześnie rano,około godziny 6, aby wydoić krowy,następnie wyprowadzić je na pastwiska, to najczęściej wykonują kobiety , natomiast mężczyźni wstają o tej samej porze, jedzą śniadanie[najczęściej przetwory tzw. własnej roboty tj. jaja,własnoręcznie pieczony chleb,tłuste mleko prosto od krowy itp.] dzieci mieszkające na wsi po powrocie ze szkoły[ jeśli tak owa w ogóle istnieje] pomagają swojej matce wpracy.Czyli pojenie i karmienie śwń, wyprowadzanie krów na pastwiska,zbieranie oraz sianie m.in. pomidorów,fasoli, grochu,ogórków itp.następnie podlewają trawniki, to już na wieczór jedzą obiado kolacje,i o dosyć wczesnej porze kładą się spać, przed tym jednak karmią wszystkie zwierzęta, zbierają jaja, przyprowadzają krowy z pastwiska
2 5 2