Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:15:28+01:00
Salamandra plamista, traszka zwyczajna, traszka grzebieniasta, traszka górska,traszka karpacka, kumak nizinny i górski, grzebiuszka ziemna, ropucha szara,zielona,paskówka,rzekotka drzewna, żaby zielone
2010-02-28T20:26:58+01:00
Salamandra plamista, traszka zwyczajna, traszka grzebieniasta, traszka górska, traszka karpacka, kumak nizinny i górski, grzebiuszka ziemna, ropucha szara, zielona, paskówka, rzekotka drzewna, żaby zielone(jeziorkowa, wodna, śmieszka), żaba trawna gady: żółw błotny, jaszczurka: zwinka, żyworódka, zielona, padalec, żmija zygzakowata, gniewosz plamisty, wąż Eskulapa, zaskroniec to płazy chronione które znam
mam nadzieje że POMOGŁEM :)