Odpowiedzi

2009-10-19T16:04:44+02:00
Jako młoda osoba mogę zrobić wiele rzeczy by inni mogli mnie nazywać dojrzałą osobą. moę pomagać innym, a wten sposób napewno ktoś zawuważy moją odpowiedzialność. człowiek dojrzały to nie dorosły tylko biorący odpowiedzialność na siebie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:16:59+02:00
Jako człowiek nie mogę przyśpieszyć procesu dojrzewania psychicznego. Taki proces mogą przyśpieszać wydarzenia w których uczestniczę ponieważ człowiek uczy się na błędach. Moja psychika wzmacnia się i uodparnia się na które sprawy(nie śmiejesz się krzywdy ludzkiej, tylko starasz się pomóc) ...
Aby inni ludzie nazywali Cie dojrzałą osobą musisz podejmować rozważnie i nie pochopnie swoje życiowe decyzje i być odpowiedzialny za nie . Jeśli chce żeby uznawali mnie za osobę dojrzałą muszę postarać się o dobre kontakty z ludźmi (nie rób sobie podśmiechujków z ludzi:P to oczywiście żart) i próbuje rozważnie pomagać im. Aby nazwano mnie człowieka dojrzałym muszę wzbudzić szacunek w śród ludzi.

Mam nadzieje że wystarczy...
1 5 1