Wyjasnij pojęcia: 1)items of clothing,2) Accessories3) Size 4) Patters 5) Style 6) Material 7) elegant, 8) jeans 9) leather 10) smart 11) nylon 12) a T-shirt 13) a necklace 14) a skirt 15) patterned 16) a dress 17) plain 18) a rucksack 19) striped 20) boots) 21) a jumper 22) unfafashionable 23) trousers 24) silk 25) a belt) 26) small 27) fashionable 28) trainers 29) cotton 30) wool 31) medium 32) large 33) earings 34)casual 35) a scraf 36) checked 37) shoes 38) glasses

2

Odpowiedzi

2010-02-28T20:18:18+01:00
1) artykuły odzieżowe, 2) akcesoria 3) Rozmiar 4) wzory 5) Styl 6) Materiał 7) elegancki, 8) dżinsy 9) skóra 10) mądry 11) nylon 12) T-shirt 13) naszyjnik 14) spódnica 15) wzór 16) sukienka 17) zwykłe 18) plecak 19) pasy 20) buty) 21) skoczek 22) nie modny 23) spodnie 24) jedwab 25) taśmy) 26) mała 27) modne 28) trenerów 29) bawełna 30) wełna 31) średnio 32) duże 33) kolczyki 34) koszule 35) szalik 36) sprawdzane 37) buty 38) szklanki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:37:19+01:00
1. nie wiem 2. akcesoria 3. rozmiar 4. wzory 5. styl
6. materiał 7. elegancki 8. dżinsowy 9. skórzany 10. elegancki 11. nylonowy ( chodzi o materiał) 12. koszulka ( t-shirt) 13. naszyjnik 14. spódnica 15. wzorzyste 16. sukienka 17. gładki bez wzoru (chodzi o materiał) 18. plecak 19. paski 20. buty 21. sweter i też oznacza skoczek 22. niemodny 23.spodnie 24. jedwab 25. pasek
26. mały 27. modny 28. buty sportowe 29. bawełniany 30. wełniany 31. średni 32. duży, wielki 33. kolczyki 34. sezonowy
35. nie wiem 36. sprawdzone 37. buty 38. okulary