Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:23:56+01:00
P – moc,
W – praca,
t – czas.
P- W podzielić przez ,,t" w postaci ułamka.

Moc danego urządzenia informuje nas o tym,jaką pracę wykonuje ono w czasie jenej sekundy.
Jednostką mocy jest wat (1 W).Moc jednego wata posiada urządzenie,które w czasie 1 sekundy wykonuje pracę 1 dżula.
2 5 2
2010-02-28T20:24:37+01:00
Moc urzadzen elektrycznych podobnie jak mechanizm jest rowna stosunkowi pracy wykonanej przez dane urzadzenie do czasu w ktorym ta praca zostala wykonana.

oblicza sie w jednostkach 1 W = 1 WAT

P = W/T
W= U RAZY J RAZY T

P = U RAZY J

moc P = J / S = 1 W CZYLI JEDEN WAT
1 5 1