Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:26:17+01:00
Dane:
W = 6,9kJ = 6900J
s=3m
g=10m/s²
Szukane:
m=?
Wzór:
W=F*s
F=m*g
W=m*g*s/ :(s*g)
W
___ = m
s*g
Rozwiązanie
6900J
_____ =m
3m*10m/s²

6900 kg*m/s² * m
________________ =m
30m*m/s²

230 kg = m

Odp. Ciało ma mase o wartości 230kg
1 5 1
2010-02-28T20:26:29+01:00
Dane: Szukane :
s-3m F=?
W-6.9kJ= 6900J

W=F*s --> F=W/s

6900J/3m= 2300N
1kg=10N
2300N/10N/kg= 230kg
2010-02-28T20:27:02+01:00
M=?
h= 3m
g= 10N/kg
Ep= 6,9kJ= 6900J
Ep=m*g*h
m= Ep/g*h
m=6900J/10N/kg*3m
m= 230kg
Odp. Masa wynosi 230kg
7 3 7