Odpowiedzi

2010-02-28T20:23:32+01:00
Montować instalacje i czujniki dymu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:24:09+01:00
-instalować piece z czujnikami
-przestrzeganie przepisów BHP
-środki chemiczne różnego rodzaju powinny być dobrze zabezpieczone w miejscu niedostępnym dla dzieci
-wszelkiego rodzaju lekarstwa powinny być przechowywane w miejscu niedostępnym dla dzieci
-sprawdzać kominy wentylacyjne
5 4 5
2010-02-28T20:43:07+01:00
-przestrzeganie przepisów BHP
-sprawdzać kominy wentylacyjne
-montować instalacje
-montować czujniki dymu.
3 3 3