Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:08:14+02:00
Ułatwienie w kontaktach miedzy społeczeństwem, cywlizacja, łatwośc porozumienia się na odległośc, rozwijanie się ;)
2009-10-19T16:10:43+02:00
Powstanie systemów piśmiennictwa wpływało na rozwój literatury, początek nauki oraz odgrywało ważną rolę w działaniu administracji. Wynalezienie alfabetu pomaga na tyle,że wiemy jakimi literami się posługiwać,tym sposobem piszemy to co chcemy przekazać. Obecnie alfabet to umowne znaki i znane znaki,które znamy i tymi znakami przekazujemy wiadomości i informacje. Każdy kraj i państwo posiada swoje znaki i dzięki nimi się komunikuje.