Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T20:26:13+01:00
1. pole powierzchni
a= 3cm b=3cm c (wysokość)= 5*3cm= 15cm
Pc= 2 (ab+bc+ac)
Pc= 2 [(3cm*3cm)+ (3cm*15cm) + (3cm * 15cm)]
Pc =2 [9cm² + 45cm² + 45cm²]
Pc = 2 * 99cm³
Pc = 198 cm³

długość krawędzi prostopadłościanu
4 krawędzie długie 4*15 cm = 60 cm
8 krawędzi krótkich 8*3 cm= 24 cm
więc długość krawędzi wynosi 60cm+24cm = 84cm
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • gumo
  • Rozwiązujący
2010-02-28T20:26:45+01:00

a=3
b=3
c=15

P=9*2+12*15=198
4*a+4*b+4*c=4*3+4*3+4*15=84cm
7 5 7