Odpowiedzi

2010-02-28T20:27:53+01:00
Napisz coś z rodzaju "idę na pierwszą randkę" (to do pierwszego tematu)i, że spotykasz się ze swoją/swoim ukochanym, ale boisz się to wyznać. Siadacie na ławce i zaczyna się rozmowa. W końcu decydujesz się na odważny ruch i zaczynasz opowiadać co czujesz do tej drugiej osoby. Wtedy możesz użyć różnych wyrażeń uczuciowych. Jak np. "za każdym razem moje spojrzenie starało się ciebie wypatrzeć". Albo "włanie wtedy serce biło mi jak szalone, dłonie były spocone i dostałem drgawek. Na dodatek jąałem się jak głupi" ;)
2010-02-28T20:33:14+01:00
Moim zdaniem napisz opowiadanie na temat " opis jednego dnia w szkole " .
Może opisac w tym opowiadaniu , że graliście w piłkę ręczną i nadwyrężyłaś sobie ręke i cię bolała .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:34:05+01:00
no to możesz napisać opowiadanie o dajmy że dziewczynie która jest pilną uczennicą , która jest zakochana w pewnym chłopaku z starszej klasy .Pewnego dnia w szkole wpadli na siebie [ona była w niebo wzieta ] a on pierwszy raz ją zobaczył , poprozmawiali chwile i on w tej rozmowie mowi jej ze jest ona strasznie grzeczna i wzorowa i gdyby nie była taka wzorowa chetnie by się z nią umówil . Ona bierze sobie to do serca i całymi dniami kombinuje jak by sie do niego zbliżyc . Pewnego dnia dowiaduje sie ze ten chlopak ma spedzic 2 godziny w szkolnej kozie . Przez cały dzień zachowuje sie okropnie by trafić do kozy i udaje sie jej to . tego dnia tez ma byc wywiadówka o której dziewczyna zapomniała i jej tata sie na nia wybiera . dziewczyna bardzo sie opusciła w nauce i wgl . ;]