Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:29:41+01:00
Np.Panie Jezu obym robiła zawsze to czego Ty pragniesz.
Ty na zawsze zostaniesz w moim sercu.Zawsze bedziesz mnie chronił od zła.
2010-02-28T20:29:52+01:00
Powiem mu że go przyjmuje do serca, mam dla niego drzwi otwarte,pragnę go mieć swoim sercu, podziękuje mu za to że jestem zdrowy, że jestem na tym świecie itp.
2010-02-28T20:32:10+01:00
Możesz powiedzieć :

Panie Jezu pragnę abys zamieszkał w moim sercu na zawsze
Bronił mnie zawsze kiedy tego potrzebuje