Odpowiedzi

2010-02-28T20:35:03+01:00
1.Przeciw:
-ponieważ są nieletni,
-ponieważ chodzą do szkoły a praca przyjdzie do nich z czasem.
ZA;
-ŻEBY MIEL SWOJE OSZCZSEDNOSCI
-ZEBY NIE MUSIELI WYCIAGAC PIENIEDZY OD SWOICH RODZICOW
2.Moim zdaniem trudniem poniewaz jestesmy nie letni i duzo osob nie chce przyjmowac osob w naszym wieku (na czarno). Po prostu jestesmy za młodzi;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:35:54+01:00
Za:doswiadczenie,korzysc majatkowa czyli zarobienie swoich pieniazkow
Przeciw:wykorzystywanie mlodocianych,oszukiwanienp.w stosunku do pensji
Mysle ze łatwiej jest znalezc prace np.przy roznoszeniu ulotek,czy w zbieraniu truskawek w lato poniewaz potrzebuja mlodych jako bardziej energicznych,otwartych na ludzi.