Odpowiedzi

2010-02-28T20:41:15+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:45:01+01:00
Obowiązki :
-Zawsze mówić o jego mądrości.
Prawa ucznia :
-Uczeń ma prawo się nie odzywać bo każde słowo może być użyte przeciwko niemu
-Może chodzić na blałki byle nie denerwować nauczyciela
-Uczeń ma prawo siedzieć grzecznie w ławce.
-wielbić swojego nauczyciela za jego mądrość
Prawa nauczyciela :
-Czuć się zmęczonym i zniesmaczonym 1h lekcyjną z nie pokornymi uczniami
2 3 2