Kim byli:

1.Adolf Hitler
2.Winston Churchil
3. Stanisław Mikołajczyk
4.Józef Stalin
5.cesarz Hirohito
6.Władysław Sikorski
7.Franklin Delano Roosevelt
8.Heinrich Himmler
9. Benito Mussolini
10.Gieorgij Żukow
11. Bernard Law Montgomery

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:38:59+01:00
1.Adolf Hitler- Wódz III Rzeszy
2.Winston Churchil-premier Wielkiej Brytani
3. Stanisław Mikołajczyk-premier Polski
4.Józef Stalin- Wódz ZSRR
5.cesarz Hirohito-Cesarz Japoni
6.Władysław Sikorski- generał polski
7.Franklin Delano Roosevelt- prezydent USA
8.Heinrich Himmler- Reichsführer-SS (dowodca SS)
9.Benito Mussolini-Premier Królestwa Włoch, z tytułem Duce,po 1943 Przywódca Włoskiej Republiki Socjalnej
10.Gieorgij Żukow-marsz.ZSRR
11. Bernard Law Montgomery-marszałek brytyjski.
2 3 2
2010-02-28T21:02:36+01:00
1. ideolog niemieckiej odmiany faszyzmu zwanej od jego nazwiska hitleryzmem, twórca Trzeciej Rzeszy , kanclerz , prezydent.
2. polityk brytyjski, dwukrotnie obierany premierem, pisarz, orator, I Lord Admiralicji, jeden z twórców Wielkiej Trójki.
3. polski polityk, przywódca Polskiego Stronnictwa Ludowego, poseł na Sejm II RP (III kadencji), premier rządu RP na uchodźstwie,
4.radziecki polityk i rewolucjonista pochodzenia gruzińskiego. Wybitny działacz międzynarodowego ruchu komunistycznego. Długoletni dyktator Związku Radzieckiego (1924-1953).
5. Przywódca Japonii
6 .polski polityk i wojskowy, generał broni, dwukrotny premier, teoretyk wojskowości
7 .Prezydent , amerykański polityk, prawnik, działacz Partii Demokratycznej
8 . jeden z głównych przywódców Niemiec hitlerowskich i zbrodniarzy II wojny światowej; współtwórca
9 . włoski polityk i dziennikarz początkowo socjalistyczny, główny założyciel i przywódca ruchu faszystowskiego; premier Włoch w latach 1922-1943, później do 1945 przywódca Włoskiej Republiki Socjalnej.
10 .radziecki dowódca wojskowy, uczestnik rewolucji październikowej, szef Sztabu Generalnego Armii Czerwonej, zastępca naczelnego wodza podczas II wojny swiatowej, Marszałek Związku Radzieckiego (1943), minister obrony ZSRR (1955–1957), czterokrotny Bohater Związku Radzieckiego
11.marszałek brytyjski
2 5 2