Odpowiedzi

2010-02-28T20:37:58+01:00
CaSO₄ × 2H₂O - 40 + 32 + 64 + 2 * 18 = 172 u

172 u - 100%
36 u - x
x = 20,9 % ( zawartość wody)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T23:18:21+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MCaSO₄*2H₂O=40u+32u+6*16u+4*1u=172 u
172g alabastru------100%
36g wody--------- - x%
x=36*100/172
x=20,9 % wody