Zad.1
Dlaczego uczniowie szkół podstawowych powinni chodzić do muzeum sztuki? Odpowiedz jednym zdaniem zawierającym dwa argumenty.
zad.2
Reprodukowanie dzieła sztuki to:
a. Tworzenie podobnego dzieła sztuki
b. Tworzenie jego kopii
c. Naprawianie uszkodzonego dzieła
d. Wystawianie dzieła na aukcję

proszę o szybką odpowiedź, bo mam to na jutro...:(

3

Odpowiedzi

2010-02-28T20:43:57+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:45:51+01:00
1.Uczniowie powini chodzić do muzeum sztuki poniewaz naucza sie czegos,poznaja cos, zobacza ciekawe rzeczy.
2. wydaje mi sie ze odpowiedz c albo b
ale nie jestem pewna
1 5 1
2010-02-28T20:46:58+01:00
Zad.1
Uczniowie szkół podstawowych powinni chodzić do muzeum sztuki, ponieważ mogą tam podziwiać różne piękne obrazy i dowiedzieć się więcej o malarzach tych obrazów.
2 5 2