Odpowiedzi

2010-02-28T20:47:44+01:00
Dziękuje pani za spędzenie ze mną tyle lat za cierpliwość
i zrozumienie.Zawsze bede o pani/panu pamiętać
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:58:15+01:00
Naszej wychowawczyni w podzięce za lata ciężkiej, lecz owocnej pracy, trud włożony w nasze kształcenie i wychowanie, troskę oraz opiekę. Nigdy o pani nie zapomnimy.

Klasa IId
Warszawa, 20 czerwca 2010 r.
5 3 5