Odpowiedzi

2010-02-28T20:49:11+01:00
Książka pt. " Ten Obcy" jest bardzo interesująca. Opowiada o zrzytych ze sobą przejacielach, którzy są bardzo pomocni, gdyż pomagają i nowemu przyjacielowi wyleczyć nogę i nawet pokazali mu wejście na ich wyspę. Myślę,że ta ksiażka jest pozytywna.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:50:03+01:00
Moja wypowiedź : Bardzo chętnie poleciłbym tą książkę innym czytelnikom. Opowiada ona o przyjaźni chłopca, ktyóry uciekł od swojego ojca. Książka ma ciekawą fabułę. Daję słowo, że na jej czytanie nie zmarnujecie czasu, a bardzo dobrze go spożytkujecie.

Mam nadzieję, że będzie sie podobało. Powodzenia! ;)
1 5 1