Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:51:47+01:00
920,20-107%
x-100%

(920,20*100)/107=860

Odp:Na konto wpłacono 860zł
2010-02-28T20:55:21+01:00
Odpowiedz to: do banku wpłacono 860zl
obliczenia: 920,20 x 100= 92020 92020:107= 860
2010-03-01T00:11:52+01:00
X-wpłacona kwota
920,2zł=107%

1,07x=920,2/:1,07
x=860zł

lub na proporcje
920,2zł-107%
x-100%
mnożymy na krzyż
107x=92020zł/:107
x=860zł
odp.na konto wpłacono
860zł