Odpowiedzi

2010-02-28T20:52:12+01:00
10 zł... i da się ją kupić w zwykłym kiosku ;))
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T20:58:29+01:00
Da sie kupić w zwykłym kiosku, lub salonie era.

Staret mozesz kupic juz od 5zł.

Jak sie nie mylę to tu mozna zamówic nową kartę przez internet za darmo:

http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/startery

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T01:09:06+01:00
W zwykłym kiosku dostaniesz nawet za 5zł:)