Odpowiedzi

2009-10-19T16:15:24+02:00
8+2=10 10*2=20 20-2=18
Odp: Artur ma 18 lat
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:15:38+02:00
Za 2 lata 8*2=16
Artur 16-2=14lat
Gosia 8-2=6 lat
spr. 14-6=8

tam wyżej źle bo on cały czas bedzie od niej starszy o 8 lat.
nie może nagle być starszy o 2 lata ;p ;p
2009-10-19T16:30:08+02:00
8*2=16
Artur-16-2=14lat
Gosia-8-2=6 lat
czyli Artur ma 14 lat
mi się wydaje że to będzie tak