Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:06:23+01:00
Recepta na udany dzień:
Aby mieć udany dzień należy "podchodzić" do życia z optymistycznym nastawieniem. Nie nalezy się zamartwiać lecz stawiać czoła problemom.Zalecane jest również ciągłe uśmiechanie się, choćby do siebie:-). Nie należy wkykluczać także pomocy innym, potrzebującym.
Ważne jest także to, aby zadbać o duża dawkę energii i dobrym pomyśle na udany dzień.
Przy dawce wigoru wszystko się uda.

Pozdrawiam
11 4 11
2010-02-28T21:11:33+01:00
Robię sobie kubek mocnego kakao(podnoszę poziom cukru w organiźmie oraz uzupełniam niedobór magnezu) i dużo się przytulam.Bliskość przyjaznej istoty(psa,chłpaka,kumpeli) bardzo mi pomaga.
8 1 8