Odpowiedzi

2010-02-28T21:14:15+01:00
Http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7608726,Drzewiecki_sie_broni__Material_w_TVN_byl_zmontowany.html
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7608535,Trzesienie_w_Chile___To_bylo_zupelnie_jak_koniec_swiata_.html

Skopiuj sobie i wklej do paska adresu www. bd tam miala caly artykul;)
i plis nie dawaj mi spamu, bo tak samej bd Ci lepiej wybrac sobie najwazniejsze zdania;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T00:46:17+01:00
Xynthia po Francji zabija w Niemczech. Idzie na Polskę

Potężna nawałnica Xynthia wyrządziła w niedzielę ogromne szkody w kilku zachodnioniemieckich krajach związkowych. Zginęło co najmniej czterech ludzi. W wielu miejscach prędkość wiatru dochodziła do 120 km/h, a w porywach przekraczała 160 km/h. W nocy wichura ma dotrzeć także do zachodniej i południowej Polski.

Ministerstwo chce niszczyć informacje o UFO

Brytyjskie ministerstwo obrony podało w niedzielę, że doniesienia o niezidentyfikowanych obiektach latających (UFO) będą trafiać do niszczarek ze względu na rekordowy napływ takich informacji od ludności.

Merkel przyznaje: Euro w tarapatach

Wspólna waluta europejska znalazła się w najtrudniejszej fazie w całej swojej historii - uznała kanclerz Niemiec Angela Merkel i podkreśliła, że dla przywrócenia zaufania do euro niezbędne jest, by Grecja zajęła się istotą swych trudności finansowych.

Komorowski sztorcuje Sikorskiego. I przypomina...

Kampanię wyborczą fair, bez stosowania "haków i uderzeń poniżej pasa", zapowiedział marszałek Sejmu Bronisław Komorowski, jeśli w wewnętrznych prawyborach zostanie kandydatem Platformy Obywatelskiej na prezydenta RP. Krytykuje także wypowiedzi Radosława Sikorskiego pod adresem urzędującego prezydenta i przypomina o pisowskiej przeszłości swojego konktrkandydata.

Odnaleziono głowę faraona. Ma 2,5 metra

Archeolodzy odsłonili olbrzymią głowę faraona Amenhotepa III - jednego z najpotężniejszych władców Egiptu sprzed 3400 lat - podały w niedzielę egipska Najwyższa Rada Starożytności i ministerstwo kultury Egiptu.

16 ofiar śmiertelnych nawałnicy we Francji

Co najmniej 16 osób zginęło w wyniku gwałtownej nawałnicy, przechodzącej od soboty nad Francją - podają francuskie media. Najwięcej ofiar było na zachodzie kraju. Około miliona mieszkańców jest pozbawionych prądu.

Jak PiS zbierało haki

Za rządów Prawa i Sprawiedliwości haki zbierano nie tylko na Radosława Sikorskiego. Wytypowano pięć nazwisk prominentnych polityków PO - Tuska, Schetynę, Nowaka, Drzewieckiego i Grasia. Na lewicy na celowniku byli m.in. Wojciech Olejniczak i Krzysztof Janik. O sprawie informuje w swoim serwisie internetowym tygodnik "Polityka".

Tsunami: Na Pacyfiku odwołano alarm

Centrum Ostrzegawcze przed Tsunami na Hawajach odwołało alarm wydany dla obszaru Pacyfiku. Ostrzeżenie objęło 53 kraje i regiony. Ogłoszono je po sobotnim trzęsieniu ziemi o sile 8,8 stopni w Chile, w którym poniosło śmierć co najmniej 300 osób.

70 lat temu zapadła decyzja o dokonaniu zbrodni katyńskiej

5 marca 1940 r. Biuro Polityczne KC WKP(b) podjęło uchwałę o rozstrzelaniu polskich jeńców wojennych przebywających w sowieckich obozach w Kozielsku, Starobielsku i Ostaszkowie oraz polskich więźniów przetrzymywanych przez NKWD na obszarze przedwojennych wschodnich województw Rzeczypospolitej. Decyzją tą skazano na śmierć blisko 25 700 Polaków.

Nowy pomysł na reformę służby zdrowia

Minister Zdrowia Ewa Kopacz w marcu przedstawi nowy pakiet ustaw, które mają zreformować system ochrony zdrowia. Zmiany będą dotyczyły m.in. prawa farmaceutycznego i refundacji leków oraz sposobu zarządzania zakładami opieki zdrowotnej.