Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:16:52+01:00
Witaj Dominiko!
Na poczatku mojego listu pozdrawiam Cię serdecznie i chce ci opowiedziec o moich planach na ferie.
A wiec ja zamierzam w ferie jechac w gory z moimi kolezankami i kolegami.Bedziemy jechac autobusem albo pociagiem.Jeszcze nie wiadomo.Strasznie sie niemoge doczekac na ten wyjazd.A wiesz moze ty bys pojechala ze mna?Dwa tygodnie w gorach by bylo super.Za nic sie nie placi to na koszt szkoly.Nikt inny nie chcial jechac wiec tylko my jedziemy a moze faktycznie pojedziesz ze mna? Bylo by fajnie.Mowie ci na obozach jest super.Juz na wielu bylam i bylo super.Gadalam z dziewczynami o fajnych teamatach.Zastanow sie i pojedz ze mna.To juz za 2 tygodnie i jedziemy na tydzien.Wiec sie zastanow.
Pozdrawiam Cie mocno.Pa!
ps.Zastanow sie prosze i odpowiedz na moj list.Pa!


pozdrawiam ;))
2010-02-28T21:18:26+01:00
Cześć Ania! Warszawa,28.02.2010r.
Co u Ciebie słychać? Gdzie wybierasz się na ferie zimowe?
Ja mam zamiar jechać na kolonię w góry i bardzo bym chciała,
abyś ze mną pojechała. Napiszę Ci dlaczego warto tam jechać.
Jadę do Zakopanego ponieważ kolonia bardzo mało kosztuje i
można dużo pozwiedzać. Jest to jedno z najpiękniejszych miast
w Polsce, z widokiem na piękne góry.
Proszę Cię, rozważ moją prośbę i do poniedziałku daj mi znać.

Pozdrawiam
Ania!
1 1 1