Pan Modernicki zlecił malarzowi pomalowanie ścian i sufitu pokoju o wymiarach 6m 4m i wysokości 2,5m.Powierzchnia dzwi i okien wynosi 10m kwadratowych.Malarz wystawił rachunek według następującego cennika:
-150zł-koszt materiałów,
-5zł za 1m kwadratowy-koszt robocizny (+22% podatku VAT).
Oblicz wysokość rachunku.
POMOCYYY PILNE DAMM NAJJJ:)!!

2

Odpowiedzi

2010-02-28T21:40:35+01:00
6*4*2,5=60m²
60-10=50m²( powierzchnia ścian i sufitu)
50*5=250
250+150=400
400+22%=488
Odp. Rachunek wyniesie 488 zł
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T22:14:35+01:00
A=6m b=4m c=2,5m
P1=2(a*b)
P1=2(6*4)
P1=48m²

P2=2(b*c)
P2=2(4*2,5)
P2=20m²

P3=2(a*c)
P3=2(6*2,5)
P3=30m²

Pc=48+20+30=98m²
98-10=88m²

5zł*88m²=440zł

440-100%
x-22%
x=96,8zł - podatek VAT

440zł+96,8zł+150zł=686,8zł
3 3 3