Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:15:32+01:00
Chomik , krowa , pies , kot , świnia, koń , królik , świnka morska


wiewiórka , kret, dzik , sarna , słoń , niedźwiedź ,wilk ,nie wymaga opieki
2010-02-28T21:16:29+01:00
Opieki wymagają chomik , krowa , pies , kot , świnia, koń , królik , świnka morska... a nie wymagają wiewiórka , kret, dzik , sarna , słoń , niedźwiedź ,wilk
2010-02-28T21:36:25+01:00
Każde żyjące stworzenie wymaga opieki po urodzeniu :)