Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:18:59+01:00
Do godz 24.00 w pociągu spędził 5 godzin i 55 minut.
Od 24 do 12.24 spędził 12 godzin i 25 minut. Razem 18 godzin i 20 minut.
2010-02-28T21:20:09+01:00
Podróżny wsiadł do pociagu 4 lipca o 18 05 a wysiadl 5 lipca o 12 25 . Ile czasu spędzil w pociagu
24.00-19.00=5h
od 10,05 do 19.00 upływa 55 min
0d 24.00 do 12.25 upływa 12,25min
razem 5,55min +12,25min=18 h20min