Czee .! mam sprawuche bo mi sie nie chce tego robić i zwracam się do Was =)
2 zadanka

1.
-odcinek długości 12 cm na mapie w skali 1 : 2 ooo odpowiada w rzeczywistości odpowiada długości .... (dokończcie)
-odcinek długości 12 cm na mapie w skali 1 : 2o ooo odpowiada w rzeczywistości odpowiada długości .... (dokończcie)

2 .Odległość między dwoma miastami wynosi 50 km .Na mapie łączy je odcinek długości 5 cm .Oblicz i podaj skale mapy .

5 cm na mapie to 50 km w rzeczywistości.! cm na mapie to ....
(dokończ) w rzyczywistości .Skala mapy .... (dokończ).

Z góry dzięki . Lecz kochani to na jutro .: ! ważne ! :.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:21:22+01:00
1. 24cm
2.
a)50km=50000m=5000000cm
5000000cm:5cm=1000000
skala=1:100000
b)cm=10km
1:1000000
4 4 4
2010-02-28T21:23:59+01:00
240m
2km400m
skala to 1:1000000
cm na mapie to 10km w rzeczywistości
skala mapy 1cm=10km 1:1000000
2 3 2