Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:17:45+02:00
Wynalezienie alfabetu pomaga na tyle,że wiemy jakimi literami się posługiwać,tym sposobem piszemy to co chcemy przekazać.Gdyby nie było alfabetu,to skąd moglibyśmy wiedzieć co piszemy,co ktoś pisze,każdy pisałby swoim wynalezionym przez siebie i nikt inny-obcy nie mógłby odczytać.Obecnie alfabet to umowne znaki i znane znaki,które znamy i tymi znakami przekazujemy wiadomości i informacje.Każdy język i narodowość ma swoje znaki i każdy umie je rozpoznawać.Alfabet to najmądrzejsza rzecz i pomoc,która została wynaleziona.
2009-10-19T16:51:10+02:00
Wynalazienie alfabetu miało ogromne znaczenie. Dzięki temu można było zapisywac różne informacje,dokumenty,księgi. Rozwinęło się pismo. Alfabet był o wiele bardziej prostszy i rozpowszechniony niż stosowane dawniej i wynalezione przez Egipcjan pismo obrazkowe.