Odpowiedzi

2010-02-28T21:27:21+01:00
Szczepienia ochronne, przy aids prezerwatywy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:30:55+01:00
Przed adis no to tak miec jednego partnera nie kozystacz tych samych igiel i skrzykawek.
ospa-najlepiej sie zaszczepic i nieprzebywac z osobami z ktorymi wiemy ze maja ospe tak samo jest z rozyczka, odra czy swinka najlepszym rozwiazaniem jest szczepienie.
Heinego Medina zastosowac szczepienie.