Odpowiedzi

2010-02-28T21:33:44+01:00
Uważam,że nie warto byc za wszelka cene odwazny gdyż czasem możemy dużo rzeczy starcić
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:37:10+01:00
Moim zdaniem nie zawszelką cenne . Gdyż niekiedy taka odwaga może prowadzić do tego że ktoś bedzie sie chciał na nas zemścić . Mozemy wówczas dużo straci nie tylko rzeczy materialne ale rózwierz zdrowie badz życie . Odwaga jest cechą niezwykle dobra i z takiej cechy czeba umieć korzystać z rozsądkiem .
;];]
2 3 2
2010-02-28T21:38:18+01:00
Czy warto być odważnym za wszelką cenę?

Odwaga to bardzo przydatna cecha w życiu każdego człowieka. Pozwala pokonywać nam nasze słabości, zdobywać upragnione cele. Odwaga sprawia, że nasze marzenia stają się łatwiejsze do spełnienia. Pomaga iść przez życie z podniesioną głową, by móc wypatrywać kolejne zadania i nie bać się ich podjąć. Ta cecha sprawia, że z roku na rok dziecko staje się nastolatkiem, a nastolatek młodym dorosłym człowiekiem. Dlatego też uważam, że warto być odważnym.
4 5 4