Odpowiedzi

2010-02-28T21:45:37+01:00
2^500 = 3.27339061 × 10^150
3^400 = 7.05507911 × 10^190
4^300 = 4.14951557 × 10^180
5^200 = 6.22301528 × 10^139

od najmniejszej:
5^200
2^500
4^300
3^400
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:52:08+01:00
2^500 ;
3^400 ;
4^300 ;
5^200
najpierw mala zmiane
a=2^500 =2⁵⁰⁰
b=3^400 =3⁴⁰⁰
c=4^300 =2⁶⁰⁰
d=5^200 =5²⁰⁰
nalezy obliczyc logarytm dziesietny
log(a)=500*log(2)=150,51
log(b)=400*log(3)=190,85
log(c)=600*log(2)=180,61
log(d)=200*log(5)=139,79
logarytm jest funkcja rosnaca tzn im wiekszy arg. to wiekszy log.

ODP.
d,a,c,b


pozdrawiam

hans