Odpowiedzi

2010-02-28T21:52:34+01:00
To się nie odmienia więc w każdym przypadku będzie tak samo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:52:55+01:00
Skrótów nie odmieniamy ale proszę:)
mianownik kto?co? ONZ
dopełniacz kogo? czego? ONZ
celownik Komu?czemu? Onz
biernik Kogo? co? ONz
narzędnik z kim? z czym? z Onz
miejscownik o kim? o czym? o Onz
wołacz O! Onz!

2010-02-28T21:53:11+01:00
Nie jestem pewna, ale uważam, że we wszystkich przypadkach będzie ONZ.