Odpowiedzi

2010-02-28T21:54:28+01:00
Liczymy ms

ms=250*20/100=50
mr=250+100=350

cp=5000/350=14,29%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T21:55:10+01:00
M(r1)=250g
c(p1)=20%
Δm(rozp)=100g
c(p2)=?

100% - 250 r
20% - xg s
x=50g - m(s1)
m(rozp1)=m(r1)- m(s1) = 200g
m(rozp2)= m(rozp1) + Δm(rozp) = 300g
m(s1) = m(s2)
m(s2) = 50g
m(r2) = m(s2) + m(rozp2) = 350g

350g r2 - 100%
50g s2 - y%
y=14,29% - c(p2)
2010-02-28T21:57:12+01:00
Mr1 = 250g
Cp1 = 20%

20 = ms/250 * 100
0,2*250=ms
ms= 50g

-----------------------------------

mr2 = 250+100 = 350g
Cp2 = 50/350 * 100
Cp2 = 14,29%