Przekształć w celach humorystycznych podane przysłowia i powiedzenia. np.
Czego Jaś się nie nauczy,tego Jan nie będzie umiał.
Czego Jaś się nie nauczy, to ściągnie od Małgosi.


Gdzie kucharek sześć , tam nie ma co jeść.
Uderz w stół, nożyce się odezwą.
Czym chata bogata,tym rada.
Miej serce i patrzaj w serce.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T22:05:56+01:00
1.tam w kuchni bałagan
2.a sie rozpadnie
3.tym zlodziej sie cieszy
3 4 3
2010-02-28T22:08:36+01:00
Gdzie kucharek sześć, tam wysokie stężenie estrogenu.
Uderz w stół, to będzie bolała cię ręka.
Czym chata bogata, tym sąsiad bardziej zazdrości.
2 5 2
2010-02-28T22:12:16+01:00
Gdzie kucharek sześć , tam nie ma co jeść.
Gdzie kucharek sześć, tam ssię nie najesz.
Uderz w stół, nożyce się odezwą.
Uderz w stół, głowa cię zacznie boleć.
Czym chata bogata,tym rada.
Czym chata bogata, tam jrst śmiesznie.
Miej serce i patrzaj w serce.
Miej serce i kochaj siebie.

MAM NADZIEJĘ, ŻE TO O TO CHODZIŁO I ODPOWIEDŹ SIĘ PRZYDA
5 4 5