Odpowiedzi

2009-10-19T16:28:28+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:29:32+02:00
1.Jaka to liczba której:
a) o,5% wynosi2
0,5% - 2
100% - x
0,5x=200 /:0,5
x=400

b)1,5% wynosi 12
1,5% - 12
100% - x
1,5x=1200 /:1,5
x=800

c) 0,2 wynosi 4
0,2% - 4
100% - x
0,2x=400 /:0,2
x=2000

d) 2,5% wynosi 3
2,5% - 3
100% - x
2,5x=300 /:2,5
x=120

2.Jaka to liczba której:
75% - 600
100% - x
75x=60000 /:75
x=800
2009-10-19T16:32:00+02:00
A) 5% - 2
100% - x
x=(12*100) : 5
x = 40

b)
1,5% - 12
100% - x
x = (100*12) : 1,5
x = 133,(3)

c)
0,2% - 4
100% - x
x = (4*100) o,2
x = 2000

d)
2,5% - 3
100% - x
x = (100*3) : 2,5
x = 120

2.
75% - 600
100% - x
x = (600 * 100): 75
x = 800