Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T22:12:23+01:00
5h16min=316min
1*(stopień)=4min
316:4=79*|(stopni)

Odp: Odległość między tymi miastami wynosi 79*(stopni).
2010-02-28T22:13:47+01:00
5godz 16min = 316 min
4 min = 1*

316min = 79*

Odp: Różnica dł. geograf to 79*

* - stopni geogaficznych
2010-02-28T22:16:51+01:00
1stopień-4 minuty

5godz.16min.=300+16min=316minut

316min.: 4 =79 stopni

;)