Odpowiedzi

2010-02-28T22:13:19+01:00
Jedz warzywa i owoce bo w nich sa witamin moce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T22:24:29+01:00
Witaminy , najlepsze dla chłopaka i dziewczyny.

Aby organizm był wytrwały - spraw , aby witaminy go wspomagały.

Jeśli chcesz mieć spokojne noce,
Jedz świeże warzywa i owoce.

Na odporność i na stres , witaminy szybko weź.

Na ból głowy aspiryna,
Na gorączkę C witamina,
Na kaszel też jakaś witaminka
I człowiek zdrowy jak malinka.