Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T23:18:14+01:00
1.Ruch magnesu względem zwojnicy lub odwrotnie
2.Ruch elektromagnesu względem zwojnicy lub odwrotnie
3.Zmiana natężenia prądu w obwodzie pierwotnym np. przez zamykanie i przerywanie tego obwodu

4. nie znam
  • alak
  • Rozwiązujący
2010-02-28T23:21:32+01:00
Wsunąć i wysunąć elektromagnes, magnes do zwojnicy
Zmianić natężenia prądu w obwodzie pierwotnym np. przez zamykanie i przerywanie tego obwodu