Odpowiedzi

2010-02-28T22:29:35+01:00
Mieszko I
Bolesław Chrobry
Kazimierz Odnowiciel
Bolesław II Śmiały
Bolesław III Krzywousty
Mieszko III Stary
Henryk I Brodaty
Leszek Czarny
Przemysław II
Władysław Łokietek
Kazimierz III Wielki
"Jadwiga"
Władysław Jagiełło
Kazimierz Jagiellończyk
Zygmunt I Stary
Zygmunt August
Stefan Batory
Władysław IV
Jan III Sobieski
August II Mocny
Stanisław August Poniatowski
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T22:33:09+01:00
Mieszko I

Bolesław Chrobry

Kazimierz Odnowiciel

Bolesław II Śmiały

Bolesław III Krzywousty

Mieszko III

Henryk I Brodaty

Leszek Czarny

Przemysław II

Władysław Łokietek

Kazimierz III Wielki

Władysław Jagiełło

Kazimierz Jagiellończyk

Zygmunt I Stary

Zygmunt August

Stefan Batory

Władysław IV

Jan III Sobieski

August II Mocny

Stanisław August Poniatowski
2 3 2