Odpowiedzi

2010-02-28T22:27:54+01:00
Zbliżycz możemy się starając wprowadzić post w nasze życzcie [mam na mysli zrezygnowac z czegoś albo ograniczyć to co lubimy np. komputer]
albo poprzez modlitwe
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T22:28:36+01:00
Aby w okresie Wielkiego Postu zbliżyć się do Boga możemy iść do spowiedzi,następnie do komunii. Możemy także chodzić na Drogę Krzyżową oraz Gorzkie żale. Można także odmówić sobie jakąś przyjemność na post.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T22:32:18+01:00
Możemy:
- częściej się modlić, rozmawiać z Bogiem
- uczestniczyć podczas mszy świętej, wsłuchać sie w słowo Boże
- przemyśleć pewne sprawy, dać postanowienie, spróbować zrezygnować z używek czy słodyczy. zabawy
- wziąść udział w rekolekcjach, przygotować się do nich, przyjąść sakrament pokuty
- przeczytać, poznać słowa papieża Benedykta XVI który chce nas przygotować, dać wskazówki w swoim orędziu wielkopostnym na ten rok
1 5 1