Odpowiedzi

2010-02-28T22:27:33+01:00
Pomagając mu, czyli zrobić dobry uczynek, przeprosić ( okazanie skruchy), zmienić się (postanowić poprawę).
2010-02-28T22:28:51+01:00
Zadośćuczynienie Bogu i bliźniemu to często zapomniany warunek spowiedzi świętej. Wielu uważa, że spowiedź jest skończona, kiedy usłyszy pukanie księdza.
Najlepsza Odpowiedź!
  • alak
  • Rozwiązujący
2010-02-28T22:30:17+01:00
Poprzez dobre uczynki. Gdy wyrządziliśmy krzywdę przepraszamy i naprawiamy swój błąd. Gdy ukradliśmy rzecz - oddajemy
1 5 1