Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T23:06:18+01:00
Justyna Kowalczyk najwspanialsza nasza mistrzyni.Uparta i wspaniale dążąca do celu .Kobieta pełna energii i wigoru ,wiele młodych kobiet powinno brać z niej przykład i podążać jej śladem.
2010-03-01T00:39:02+01:00
Justyna Kowalczyk została mistrzynią olimpijską w narciarskim biegu na 30 kilometrów ze startu wspólnego techniką klasyczną. To pierwszy złoty medal zimowych igrzysk olimpijskich dla Polski od 1972 roku i drugi w historii.
Justyna Kowalczyk zdobyła złoty medal po sprinterskiej walce na ostatnich metrach z Norweżką Marit Bjoergen. Wcześniej Justyna Kowalczyk zdobyła srebro i brąz.