Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T23:51:35+01:00
B)6s*40cm=240cm
60*1s=1min
1s=40cm
40cm*60sek=2400cm
czyli długość taśmy z 1 min to 2400cm
c)110min*40cm=4400cm
e)b
2010-02-28T23:56:03+01:00
A) zapisz wyrażenie, które opisuje długość taśmy z 10 sekundami filmu:

1 sec = 40cm 10*40cm = 400cm = 4m

b) zapisz wyrażenie, które opisuje długość taśmy z 1 minutą filmu:

1sec = 40cm 1min = 60sec 60*40 = 2400cm = 24m

c) zapisz wyrażenie, które opisuje długość taśmy z 110 minutowym filmem:

110*60 = 6600 sekund 6600*40cm = 264000cm = 2640m = 2,64km

d) taśma ma 200cm długości, które wyrażenie określa ile to metrów:

200cm = 2m czyli wyrazenie
D 200:100

e)
D

110 (minut, dlugosc filmu) * 60 (tyle sekund ma kazda minuta) *40 (tyle cm ma kazda sekunda) : 100 (poniewaz 1m to 100cm)