Zad1.
W pewnej klasie jest 16 dziewczat i 12 chłopców.Nauczycielka wybiera losowo jedną osobę.Prawdopodobieństwo,że będzie yo chłopiec,wynosi:WIEM ŻE WYJDZIE 3/7(Trzy siódme) ALE JAK TO OBLICZYĆ???
Zad2.
Jadąc na wycieczkę,Krysia wzięla ze sobą k złotych.Pierwszego dnia wycieczki wydała 1/3 wszystkich pieniędzy,a drugiego 3/4 pozostałej kwoty.Ktore wyrażenie opisuje,ile pieniędzy Krysia wydała w czasie obu dzni wycieczki?
A)1/6k
B)4/7k
C)5/6k
D)11/12k
Uzasadnij odpowiedz (obliczenia)
POMOCYYY PILNEEE DAM NAJLEPSZĄ;)!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T23:10:42+01:00
Zad1(chłopcy przez wszystkich uczniów)
12/28=4/7

Zad2
k-1/3k=2/3k pierwszy dzień
2/3k-3/4*2/3k=2/3k - 1/2k = 4/6k - 3/6k = 1/6k odp A
4 2 4
2010-02-28T23:13:41+01:00
16+12=28
16/28=4/7

zad2
k-1/3k-3/4(k-1/3k)=2/3k-(3/4*2/3k)=2/3k-2/4k=8/12k-6/12k=2/12k=1/6k
odp A
2 3 2