Pilne .!! na jutro.!! pomocyy .;))
Co oznaczają następujące zapisy .?
-5O2
-8H2
-H2
-4Mg3N2
-3LiH
-AlCl3
-8BaO
-K2O
-5CaBr2
-Fe2S3
-4N2O3
-3CO2
-O3
-8 cząsteczek tlenu
-5 atomów wodoru
-7 cząsteczek bromku litu
-4 cząsteczki tlenku azotu (IV)
-5 cząsteczek tlenku węgla (II)
-4 atomy magnezu
-18 cząsteczek siarczku krzemu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T23:32:18+01:00
-5O2 5 czasteczek tlenu
-8H2 8 czast wodoru
-H2 1 czasteczka wodoru
-4Mg3N2 4 czasteczki azotku magnezu
-3LiH 3czasteczki wodorku litu
-AlCl3 czateczka chlorku glinu
-8BaO 8czast tlenku baru
-K2O czasteczka tlenku potasu
-5CaBr2 5 czast bromku wapnia
-Fe2S3 czastecka siarczku zelaza III
-4N2O3 4czasteczki tlenku azotu III
-3CO2 3 czast dwutlenku wegla
-O3 czasteczka ozonu
-8 cząsteczek tlenu 8 O2
-5 atomów wodoru 5H
-7 cząsteczek bromku litu 7 LiBr
-4 cząsteczki tlenku azotu (IV) 4 No2
-5 cząsteczek tlenku węgla (II) 5co
-4 atomy magnezu 4mg
-18 cząsteczek siarczku krzemu 18 SiS2
2010-02-28T23:32:46+01:00
-5O2 -5 cząsteczek tlenu
-8H2 - 8 cząsteczek wodoru
-H2 - 1 cząsteczka wodoru
-4Mg3N2 4 - cząsteczki azotku(III)magnezu
-3LiH - 3 cząs. wodorku litu
-AlCl3 - 1 cząs. clorku glinu
-8BaO - 8 cząs. tlenku baru
-K2O -1 cz. tlenku potasu
-5CaBr2 - 5 cz. bromku wapnia
-Fe2S3 - 1 cz. siarczku żelaza(III)
-4N2O3 - 4 cz. tlenku azotu (III)
-3CO2 - 3 cz. dwutlenku węgla [lub tlenku węgla(IV)]
-O3 - 1 cz. ozonu
-8 cząsteczek tlenu - 8O2
-5 atomów wodoru - 5H
-7 cząsteczek bromku litu - 7LiBr
-4 cząsteczki tlenku azotu (IV) - NO2
-5 cząsteczek tlenku węgla (II) - 5CO
-4 atomy magnezu - 4Mg
-18 cząsteczek siarczku krzemu - 18SiS2