Odpowiedzi

2010-03-01T00:49:58+01:00
Nadmierne spożywanie soli
nadmierne picie kawy
jadanie tłustych, spalonych potraw
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T00:58:43+01:00
1.nierównomierne rozłożenie posiłków w ciągu dnia oraz tłuste jedzenie. Jedzenie dużo naraz sprawia, iż organizm nie jest w stanie przetworzyć takiej ilości jedzenia przez co odkłada się ono w organiźmie sprawiając, iż tyjemy. Zwiększenie masy ciała sprawia, iż serce jest obciążone, a układ krwionośny staje się niewydolny.
2. stres w miejscu pracy oraz brak wypoczynku
Wypoczynek (sen) jest jednym z najważniejszych elementów życia, dzięki któremu organizm może zregenerować swoje siły i "wypocząć". Brak snu lub zbyt krótki sen sprawia, iż organizm pracuje ponad swoje siły. Dodatkowym czynnikiem, który źle wpływa na organizm jest stres, przez który część ludzi choruje na bezsenność. Powoduje to pogorszenie zdrowotne oraz naraża człowieka na to, iż może dostać zawału.
3. palenie papierosów oraz inne używki
Używki wpływają bardzo negatywnie na organizm człowieka, zmniejszając, np. jego objętość płuc, zmniejszają przepływ krwi itd. Prowadzi to do wielu chorób związanych bezpośrednio z układem oddechowym, nerwowym oraz układem krążenia.
3 4 3
2010-03-01T06:41:15+01:00
-Niezdrowe odżywanie się
-Zażywanie narkotyków i picie piwa
-Stres
1 5 1