Odpowiedzi

2010-03-01T09:56:29+01:00
Http://www.mbkp.info/lit/wp/dk.html

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T10:29:25+01:00
Stacja II- Jezus bierze krzyż na swoje ramiona

Jezus ubrany w płaszcz i koronę cierniową bierze krzyż na swoje ramiona.W tym krzyzu wział grzechy i cierpienia ludzi. Obrzucany kamieniami przez zołnierzy wyruszył w drogę na Golgotę.
2010-03-01T13:32:10+01:00
Droga krzyżowa nr.3

Jezus upada pod krzyżem .!
Jezus nie widział wokół siebie żadnych przyjaciół , nikogo kto by umiał mu pomóc , i pocieszyć . Poczuł lekki ból i upada na ziemię.




Proszę ! :)