Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T09:57:13+01:00
A) SO2 + H2O → H2SO3
b) SO3 + H2O -> H2SO4
1 5 1
2010-03-01T10:20:33+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) SO2 + H2O---->H2SO3
b) SO3 + H2O---->H2SO4
1 5 1